TRANSPORT

Livrarea produselor se va face oriunde in Romania .

Produsele comandate care sunt in stoc sunt livrate intre 24h si 72h, in functie de distanta si de momentul in care s-a facut confirmarea catre un operator Tehmag.ro. Durata livrarii poate fi influentata de factori independenti de vointa Tehmag.ro, sau a firmei de curierat ( blocaje rutiere, accidente, conditii meteorologice extreme, etc) . In cazul in care intervin astfel de factori , urmeaza sa fiti contactat de urgenta de catre un operator Tehmag.ro.

    TEHMAG SHOP SRL isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor telefonic.

    Toate comenzile plasate pe site sau telefonic, pentru a fi acceptate trebuie confirmate cu clientul telefonic de catre un operator al magazinului.

    Preturile mentionate pe site pot fi modificate datorita unor factori externi din piata.

    Atat pretul produselor cat si stocul acestora pot fi modificate fara o notificare in prealabil a clientior datorita unor factori externi ce nu tin de SC TEHMAG SHOP SRL.

Pretul transportului si manipularii este comunicat pentru fiecare produs in parte .

Curieratul este asigurat de unul dintre colaboratorii nostri: Urgent Curier, Fan Curier  sau alti transportatori.

 

RETURUL

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

1.Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul pentru aceasta situatie sunt suportate de Tehmag Shop S.R.L.

2. Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

 

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  ridicarea de la sediul Tehmag sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea  sau repararea produsului in acest termen.

Daca se doreste inlocuirea produsului comandat care functioneaza conform specificatiilor lui tehnice cu un alt produs, costul transportului va fi suportat de catre clientul final.

In cazul in care se opteaza pentru returul unui produs care functioneaza conform specificatiilor lui tehnice costul transportului este suportat de catre clientul final.

3. Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Tehmag.

4. Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.

NOTA

Adresa de retur difera de la un produs la altul si de aceea va rugam sa ne contactati pentru confirmarea adresei de retur pentru produsele dumneavoastra.In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Produsele executate la comanada sau care au fost importate nu pot fi returnate.